Indlæser
Webinar: Fokus på gavekort til medarbejdere
Dato og tid
Fredag d. 9. april 2021 kl. 09:00 til 09:20
Tilmeldingsfrist
Fredag d. 9. april 2021 kl. 09:00
Sted
Online Online
Webinar: Fokus på gavekort til medarbejdere
Nye regler for skattefrie gavekort i 2021
Få kort overblik og styr på de nye regler om skattefri gavekort til ansatte i 2021, inden I går i gang med uddelingen til jeres medarbejdere. Det kan have økonomiske konsekvenser for både medarbejderne og jer som arbejdsgivere, hvis I ikke har tilstrækkeligt styr på kravene til beskatning, indberetning og kontrol.
Kan vi som arbejdsgiver frit vælge, hvilke virksomheder vi giver et gavekort til? Skal vi foretage indberetning til Skattestyrelsen, og skal vi føre kontrol med, hvad gavekortet anvendes til?
På dette korte webinar gennemgår vi reglerne for gavekort til medarbejdere generelt samt de nye regler for skattefrie gavekort i 2021. Webinaret har en varighed af 20 minutter, hvor vi kort skitserer problemstillinger og giver mulighed for, at du kan stille spørgsmål til underviser via vores åbne chat.
På webinaret gennemgår vi bl.a;
• Hvornår kan I skattefrit give et gavekort til jeres medarbejdere?
• Hvad er kravene i forhold til de nye regler?
• Skal vi indberette værdien af gavekortet til skattemyndighederne?
• Er der krav til medarbejderen i forbindelse med anvendelsen af gavekortet?
Webinaret henvender sig til medarbejdere i både den offentlige og private sektor, der har HR og lønbogholderi som deres opgave. Det kan være løn- og personalekonsulenter, regnskabsmedarbejdere, controllere, HR-konsulenter, og andre der håndterer medarbejdernes forhold omkring løn og personalegoder.
Webinaret holdes 9. april kl. 9-9.20.
Det er gratis at deltage.
Oplægsholder:
Du vil senest dagen før webinaret modtage en velkomstmail med link til webinaret og praktisk information om deltagelsen.