Hop til hovedindholdet

Informationswebinar: Seneste nyt om hjælpepakker


Dato og tid

Fredag d. 29. januar 2021 kl. 11:30 til 12:15

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 28. januar 2021 kl. 10:00

Sted

Online Online

Informationswebinar: Seneste nyt om hjælpepakker


Arrangementsbeskrivelse

Gratis informationswebinar om seneste nyt om hjælpepakker
- i samarbejde med Business Fredericia og Middelfart Erhvervscenter 

Regeringen og en række af Folketingets partier er blevet enige om at genåbne de generelle hjælpepakker til det danske samfund.

Dette webinar har til formål at følge op på seneste udmeldinger om Folketingets hjælpepakker som følge af Covid-19. Hvilke krav er der til at få adgang til hjælpepakkerne, og hvad kan virksomheden få i kompensation?

Webinaret henvender sig til ledere i den private sektor, som beskæftiger sig med virksomhedens daglige drift og likviditet samt håndtering af medarbejdernes arbejdsforhold. Du kan være virksomhedsejer i en mindre eller mellemstor virksomhed, regnskabs- eller økonomichef, HR-chef, controller eller HR-konsulent.

Webinaret har en varighed af ca. 45 min., hvor vi ser nærmere på:
•    Lønkompensation
•    Kompensation for faste omkostninger
•    Øvrige aktuelle kompensationsordninger
•    Slutafregning og frivillig tilbagebetaling.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål i vores åbne chat. Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke kan besvare alle spørgsmål undervejs i webinaret. Vi bestræber os på at besvare enkelte generelle spørgsmål.

Webinaret holdes 29. januar 2021 kl. 11.30-12.15.

Det er gratis at deltage.

Du vil senest dagen før webinaret modtage en mail med praktisk information og link til deltagelse.