Indlæser
Webinar: Håndtering af ferie mv. i overgangsperioden til den nye ferielov
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Torsdag d. 31. oktober 2019 kl. 09:00 til 10:30
Tilmeldingsfrist
Torsdag d. 24. oktober 2019 kl. 11:00
Sted
Online Online
Webinar: Håndtering af ferie mv. i overgangsperioden til den nye ferielov
Vis lignende arrangementer
Arrangementsbeskrivelse
Den nye ferielov træder i kraft den 1. september 2020. Arbejdsgivere skal derfor forholde sig til, hvordan de håndterer medarbejdernes ferie i overgangsperioden frem til 1. september 2020.Ønsker du mere viden om den praktiske håndtering af ferie i overgangsperioden fra 1. september 2019 til 31. august 2020, er dette webinar, hvor vi går nærmere ind i overgangen fra det gamle til det nye feriesystem, noget for dig.
Webinaret henvender sig til medarbejdere i både den offentlige og private sektor, der har HR og lønbogholderi som deres opgave. Det kan være løn- og personalekonsulenter, regnskabsmedarbejdere, controllere, HR-konsulenter, og andre der håndterer feriereglerne.
Varighed: 1,5 time inkl. tid til spørgsmål og drøftelse af problemstillinger.
Indhold
Hvordan håndterer vi medarbejdernes ferie i overgangsperioden i forhold til;
• Fratrædelser i indefrysningsperioden.
• Barselsorlov i indefrysningsperioden.
• Bonusordninger, overarbejde mv. i indefrysningsperioden.
• Gennemgang af fonden Lønmodtagernes Feriemidler
• Øvrigt
Der er mulighed for at stille spørgsmål undervejs i en chatfunktion.
PRIS: 995,- ekskl. moms.
Bemærk, at reglerne om håndtering af ferie i den nye ferielov, afholdes i et særskilt webinar. Læs mere her.
Deltager du i begge webinarer, opnår du en samlet rabat på 295,- kr.